Глобални продажби за първото тримесечие от Volvo

15.04.2020
Volvo Cars са продали 131 889 автомобила през първото тримесечие на 2020 г., което е с 18,2 на сто спрямо същия период на миналата година. Глобалните продажби на компанията бяха повлияни от продължаващото въздействие на пандемията на Коронавирус.

През март глобалните продажби на Volvo Cars достигнаха 46 395 автомобила, което е 31,2% спрямо същия период на миналата година, водено от отслабване на търсенето в Европа и САЩ. Междувременно Китай показва признаци за възстановяване.

През тримесечието от януари до март XC60 беше най-продаваният модел за компанията, следван от XC40 и XC90. Всъдеходите са представлявали 67,9% от общите продажби на компанията през периода, спрямо 60,3% през първото тримесечие на миналата година.

Реставрацията на Volvo Cars за зареждане на зареждащи се модели Volvo поддържа силен инерционен обем на продажбите през първото тримесечие, като се състои от 14,7% от всички продадени автомобили през този период. Съпоставимият дял в края на същия период на миналата година е 7,4 на сто. Презареждането е всеобхватната марка за всички зареждащи се модели на Volvo с напълно електрически или плъгин хибриден двигател.

Продажбите в Китай през тримесечието достигнаха 20 780 автомобила, което е с 30,5% в сравнение със същия период на миналата година, главно поради по-ниските продажби през януари и февруари. През март трафикът на шоуруми в региона започна да набира скорост. По-рано този месец Volvo Cars също отвори отново своите четири производствени завода в Китай след продължителен период на закриване поради разпространението на коронавируса.

Продажбите в САЩ през периода януари - март възлизат на 19 485 автомобила, което е с 11,7% по-малко в сравнение със същия период на миналата година. По-голямата част от държавите в страната вече изпълниха поръчки за настаняване вкъщи, които доведоха до значителен спад на трафика на шоуруми през март, който се отрази на обемите от първото тримесечие.

Продажбите на Volvo Cars в Европа достигнаха 70 510 автомобила през първите три месеца на годината, което е 18,5% в сравнение със същия период на миналата година. Резултатите от продажбите бяха значително повлияни през март поради ограниченото движение на няколко ключови пазара, включително Германия, Великобритания, Франция, Италия и Белгия.
Вход
Username
Парола
Забравена парола? Remind